avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

Dawno setki nie było

Wtorek, 28 maja 2013 · dodano: 28.05.2013 | Komentarze 3

Pogoda dość dobra, kilka razy trochę zmokłem. Najpierw kręcenie po okolicznych górkach bo pogoda nie była zbyt pewna. Później pojechałem do Gromnika (tam ostatni deszcz), kółeczko na rondzie, tankowanie w sklepie - udało mi się wygrać 0.5l Pepsi. Później w pojechałem w Kierunku Jańczowej, tam trochę po górkach - odkryłem dość fajny podjazd: za Łyczaną w lewo na Siedlce (droga wygląda początkowo tak, jakby miała się skończyć gdzieś w lesie więc wcześniej nigdy tam nie skręcałem).

Na szczycie Siedlec jak zawsze ładnie widoki, słońce i kłębiaste chmury.

WuJekG
| 21:21 środa, 29 maja 2013 | linkuj hm, coś w tym jest...
adriano88
| 21:18 środa, 29 maja 2013 | linkuj Może w butelkach 0.5l jest tego po prostu więcej?
Jak ktoś kupuje większe butelki to znaczy że wszedł na wyższy level i kupi także następną Pepsi beż żadnych przypominajek :)
WuJekG
| 20:42 środa, 29 maja 2013 | linkuj Ejjj, piję litrami to Pepsi, a połówkę pod zakrętką miałem tylko raz!! nie fair!!!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apacj