avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

Krynica, Tylicz

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 0

Wróciłem z Ciężkowic, nieco przerwy w domu. Postanowiłem jechać na Krzyżówkę. Jak już dojechałem do celu to zjechałem do Krynicy, a dalej to już pętla przez Tylicz i Mochnaczki.

W Mochnaczce Wyżnej remont drogi, zdarty asfalt, przenośne światła i ruch jednostronny. Myślałem że to tylko fragment, ewentualnie do lasu - okazało się jednak, że aż do samej Krzyżówki. W środku lasu czerwone światło, pusta droga - zupełnie jak w jednym z odcinków ukrytej kamery. Jednak ukrytych w krzakach policjantów nie było :)

Gdybym wiedział to bym się nie pchał tam szosą. Ale powoli dało się przejechać.
Za jakiś czas będzie się tam miło śmigało :)
Gdyby jeszcze Krynicę poprawili to byłoby już idealnie.

Zjazd serpentynami wolniej niż zwykle, światło latarki to jednak nie to samo co dzienne - a kilka dziur tam jest...

W Kąclowej miał miejsce jakiś wypadek, masa gapiów - ta miejscowość słynie z tego, że zawsze pół wioski przychodzi obejrzeć pracę strażaków. Zawsze myślałem, że inni wyolbrzymiają opowiadając o tym, ale jednak nie.