avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

Tuchów - Jasło - Gorlice

Wtorek, 9 kwietnia 2013 · dodano: 09.04.2013 | Komentarze 2

Rano zerkam przez okno i widzę że śnieg sypie - czyli jazdę sobie odpuściłem.
Popołudniu już lepiej, więc ruszam.

Słońce od czasu do czasu wychodziło zza chmur, lekki deszczyk przez połowę drogi.
Wczoraj była o wiele lepsza pogoda.

Pierwsze 30km idzie gładko, równo w godzinę. W Tuchowie nieco błądzę szukając krótszej drogi na Ryglice - po kilku próbach jadę przez centrum, nie było tam mokro jak ostatnio więc ok.

Miałem skręcić na południe, w stronę przełęczy (nigdy wcześniej tam nie byłem), ale minąłem skręt i pojechałem na wschód. Jak się zorientowałem to kontynuowałem jazdę w stronę Jasła - to był błąd, drogi tam są fatalne, dziura na dziurze i tak prawie do Jasła. Nie jechałem szybciej niż 20km/h aby roweru nie zgubić. Myślałem że to tylko będzie maks 10km, ale nie...
Na tych drogach poruszały się tylko traktory i stare PKSy.

Dojeżdżam do Jasła, drogi nareszcie lepsze. Z górki podziwiam kominy z białym dymem, a potem w stronę 'autostrady' do Gorlic.

Na autostradzie trochę pocisnąłem, po 110km miałem średnią prawie 28km/h.
A potem to już nagłe odcięcie paliwa, wmordewind i turlanie się 20km/h bo brakowało sił - przydałaby się przerwa, ale bym się wychłodził. W taki sposób dojeżdżam do Gorlic, tam siły wróciły, ale do domu jechałem tempem typowo spacerowym - tak około 17km/h patrząc na wiosenne chmury oświetlone przez zachodzące słońce.

Na trasie mijałem tylko jednego kolarza, tak kilkanaście kilometrów za Jasłem - ktoś z Grupetto, ale nie poznałem kto.
Pogoda nie zachęcała dzisiaj do jazdy, ale wbrew pozorom nie było źle :)