avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl
h km/h:
Rower:Traktor

Nieładnie Grupetto, oj nieładnie... :)

Niedziela, 17 lutego 2013 · dodano: 18.02.2013 | Komentarze 3

Dzisiaj wyjątkowo o klubach kolarskich, piramidach finansowych i cenzurowaniu - niezły mix, prawda? :)

Dzisiaj umieściłem na Facebookowym profilu klubu Grupetto komentarz do tego wpisu:

Treść (odtworzone z pamięci):

Nagrody pieniężne, a po prawej widzę że piramidka finansowa jest w ulubionych (Banners Broker) - nie wygląda to dobrze :)

Dla niewtajemniczonych: Banners Broker to coś podobnego do Amber Gold (skutki inwestowania identyczne, czas upadku tylko się różni).

No i zaczęło się:

1. Właścicielem profilu tej piramidki finansowej jest Damian Ch. - początkowo nie myślałem, że ktoś z Grupetto zajmuje się również wciąganiem nieświadomych użytkowników do tego bagienka i stoi bezpośrednio za tą stroną.

2. Po niedługim czasie mój komentarz został usunięty - ciekaw jestem dlaczego, dziwne, nie? :)

3. Dodatkowo straciłem możliwość komentowania, abym przypadkiem nie szerzył dalej niewygodnej prawdy - ech, te "kreacjonistyczne" podejście.

--------------------------------------

I na koniec coś o BB:

"Banners Broker" - ogromne pieniądze, podwójny zysk, łatwa inwestycja oraz 72 dziewice w niebie. Amber Gold też tak zachwalano...
Jeśli ktoś z waszych znajomych zacznie wam polecać BB to nie udowadniajcie mu, że nie ma racji - rozmowa z takimi ludźmi jest nieopłacalna, tak samo jak z kreacjonistami, itd. Ten ktoś już jest na przegranej pozycji - finansowe sekty działają tak samo ja te "o których słyszymy w TV". W takich sytuacjach najlepiej ostrzec otoczenie "znajomego" aby ekonomiczno-umysłowa choroba nie przenosiła się dalej.

A teraz kilka faktów o BB:
- BB nie liczy się na rynku reklamy internetowej, "przestrzenie reklamowe" BB nie istnieją
- nikt żadnych reklam na szeroką skalę w BB nie wykupuje. "Reklama" to tylko sposób na ominięcie prawa.
- BB nie udostępnia żadnych sensownych narzędzi dla reklamodawców (nawet tych podstawowych)
- BB utrzymuje się tylko z wpłat użytkowników (czyli typowa piramida)

Coś podobnego: widziałem jak upada ZeekRewards, zobaczę też upadek BB

To chyba tyle :)
Aha, kilometry na trasie dom - Grybów...