avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

I druga setka

Sobota, 16 lutego 2013 · dodano: 16.02.2013 | Komentarze 0

Tym razem zabrałem bagażnik na sztycę - poza dętką na zmianę zabrałem także buty - wodno-śnieżny odcinek pokonałem w zwykłych butach, później zmieniłem je na przystanku autobusowym dzięki czemu dzisiaj było sucho. Dodatkowo bagażnik idealnie sprawdził się jako błotnik - czyli dzisiaj idealnie :)

Najpierw skierowałem się na Gromnik, spokojnym tempem, drogi prawie cały czas suche. Na rondzie skręciłem na Zakliczyn, a później postanowiłem jechać nad jezioro Czchowskie. Tam drogi już gorsze, z dziurami i mokre (raz wpadłem w kałuże z której musiałem rower wyciągać), czasami z resztkami lodu - ale jechałem dalej. Nad jeziorkiem doszła wilgoć, odczuwalna temperatura spadła znacznie. Potem w kierunku jeziora Rożnowskiego - mapy w telefonie trochę pomogły, ale nie poinformowały o górkach - spodziewałem się bardziej płaskiego terenu.

Nad jeziorkiem (70km) trochę mnie odcięło, dotychczasowa średnia 26km/h zaczęła spadać, a przede mną jeszcze była główna atrakcja - podjazd pod Siedlce. Ten jednak poszedł nie tak tragicznie, ale później było nie najlepiej - na płaskim terenie toczyłem się 20km/h i tak do samego końca. Nie dało się odpoczywać, bo bym zamarzł :)

Ale teraz po kilku godzinach nie odczuwam żadnych negatywnych skutków, jedynie średnia przypomina o 30km toczenia się :)