avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl
h km/h:
Temperatura:-15.0
Rower:Traktor

Rower przed i po Tatrach

Niedziela, 27 stycznia 2013 · dodano: 28.01.2013 | Komentarze 3

Wyjazd przed 4 rano, księżyc dobrze oświetlał teren, 15 stopni na minusie - w każdych warunkach i o każdej porze da się jeździć rowerem :)
Dojazd do i z Grybowa - taka rozgrzewka przed wyprawą w Tatry.

Pogoda w Tatrach idealna. Kilka fotek na zachętę - jazda rowerem jest fajna, ale pieszo również można gdzieś się wybrać :)

W stronę gór © Adriano88

Góry, intensywny błękit nieba - wszystko czego potrzeba :) © Adriano88

MIęguszowiecki Szczyt Wielki (2438m) dotyka chmur nad Morskim Okiem © Adriano88

Wędrówki ludów przez Morskie Oko © Adriano88

Mnich (2068m) po lewej © Adriano88

Widok na zamarznięte Morskie Oko © Adriano88
Kategoria Noc, Okolice, Śnieg

lemuriza1972
| 13:35 niedziela, 17 lutego 2013 | linkuj Jeszcze nie udało mi się tej zimy dotrzeć w Tatry... a tęsknię za tymi zimowymi wędrówkami po Tatrach ogromnie. Tatry zimą, zwłaszcza przy słonecznej pogodzie to magia.
Może się jeszcze uda.
Pozdrawiam
adriano88
| 11:11 wtorek, 29 stycznia 2013 | linkuj Wystarczyło dobrze się ubrać, różnicy nie było wielkiej miedzy "normalnym" mrozikiem, poza tym trasa bardzo krótka :)
anamaj
| 06:59 wtorek, 29 stycznia 2013 | linkuj Pięknie w Tatrach. Rower o 5 rano w zimie przy -15 st. C- twardziel z ciebie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ycies