avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

Powiew lata

Sobota, 20 października 2012 · dodano: 20.10.2012 | Komentarze 2

Pogoda idealna jak na tę porę roku, jutro i pojutrze czasu zbytnio na rower nie będzie więc obowiązkowo należało się gdzieś ruszyć aby wykorzystać resztki dobrej pogody:)

Zastanawiałem się czy jechać nad Klimkówkę, czy w stronę Krzyżówki - nie mogłem się zdecydować, wyszło coś po środku. Odkryłem nowe miejsca. Drogi nie były najlepsze, ale ciekawość zrobiła swoje - trochę kilometrów przejechane po rozkruszonych betonach z którego wystawały już pręty (okolice Izb). Jechałem powoli wybierając najmniej zniszczone fragmenty betonu, obserwowałem widoki i liczyłem na to, że trafię na granicę i na jakąś sensowną drogę - jednak droga poprowadziła mnie w las :)

A w lesie nadal betony, dubstep i sporo błotka po wycince drzew (czyli warunki typowo nieszosowe). Jednak jakoś powoli udało się zjechać i dotrzeć do płaskich powierzchni.

Ciekawość zaspokojona - już więcej nie wybiorę się szosą na te betony :)

Powrót przez Krzyżówkę, na serpentynach nieco chłodno, ubrany byłem "na krótko" więc "cel: dom" - no cóż, godzina 17:00, słońca coraz mniej.

#lat=49.404074788188

jesiennie © Adriano88

Ale wypas :) © Adriano88

Nawierzchnia nie najlepsza, ale pnę się w górę - widoki coraz lepsze © Adriano88