avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

Przełęcz Hałbowska

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 23.07.2012 | Komentarze 2

Z Darkiem wybraliśmy się na Grupettową niedzielną jazdę. Darek chciał jeszcze u mnie dopompować koła, jeden wentyl się przy tym uszkodził i skończyło się to próbą naprawienia, a następnie wymianą dętki.
Po dość sporym opóźnieniu ruszamy szybko aby zdążyć na 9:00 do Gorlic, nogi nie przyjęły pozytywnie tego tempa bez żadnej rozgrzewki.

W Gorlicach czeka już WuJekG. Na Przełęcz Hałbowską jedziemy tylko we trójkę, później dołącza do nas Paweł.

Przełęcz Hałbowska nie jest taka ostra jak to wygląda z mapy poniżej. Pod linkiem "segment" ze serwisu Strava.com - każdy może wrzucić tam własny plik GPX ze znacznikami czasowymi (lub korzystać z aplikacji) aby pobić mój czas pokonania podjazdu :)
Ogólnie Strava to fajny serwis, można tam znaleźć (lub zaznaczać) ciekawe podjazdy (i nie tylko) w okolicy i rywalizować z innymi, także z tymi PRO :)

Powrót do Gorlic już spokojniejszym tempem. WuJekG zostaje w Gorlicach, a my jedziemy na obiad do domu. Mi się trochę już spieszyło, ale Darek wolał jechać spokojniej, więc dostosowałem się.

Trasa fajna, tylko pogoda nie taka idealna, czasami trochę zimno było, taki pogodny listopadowy dzień w lipcu.

Dzięki wszystkim za jazdę :)

Więcej danych z przejazdu na Strava