avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

Objazd IV KMR

Czwartek, 19 lipca 2012 · dodano: 19.07.2012 | Komentarze 4

Z Darkiem postanowiliśmy w całości przejechać trasę tegorocznego Karpackiego Maratonu Rowerowego. Rano zastanawiamy się jeszcze czy jechać.
Poranny leń - wpadliśmy na głupi pomysł, aby do Sącza wybrać się pociągiem - podjechało coś wielkości tramwaju, ludzi mało, każdy z nas zajął 4 miejsca. Wzbudziliśmy zaciekawienie ludzi :)
Około 16 zł nas to kosztowało.

W Sączu szukamy miejsca startu. Reset licznika i chwila po N.Sączu w tłoku, a po chwili pierwsze podjazdy. Bez rozgrzewki (kolejny głupi pomysł), idzie ciężko, później już było lepiej.

Ogólnie to trzy ścianki zapamiętałem: jedna gdzieś przed Mogilnem po skręcie z Trzycierzy, druga w Siołkowej (koło Grybowa), a trzecia to w Starej Wsi. Reszta to takie sobie liczne podobne do siebie podjazdy bez większych cech szczególnych.

Po pętli wróciliśmy do N.Sącza, tam plątanie się po ulicach, a potem tempem turystycznym w kierunku Grybowa przez Kamionkę Wielką, Binczarową i Florynkę.
Hopki w Kąclowej takie płaskie się stały po tych wszystkich podjazdach.
W Grybowie pchanie rowerów aby ominąć nowe zakazy (taka to zaleta roweru).

Mniej więcej taka trasa (sam KMR, bez powrotu, własnego śladu nie mam z dzisiejszej jazdy):

adriano88
| 17:43 czwartek, 19 lipca 2012 | linkuj Z tego co czytałem (o tych polach) wygląda to teraz o wiele lepiej, ale jak ktoś się postara to koła można zgubić szalejąc na zjazdach, ale ogólnie to taki "normalny" przekrój przez stan okolicznych asfaltowych dróg.
Nie wiem jak trasę oznaczą, jeśli to spierniczą to może być nieciekawie.
Gość | 17:31 czwartek, 19 lipca 2012 | linkuj Trasa znów przez pola? :D
adriano88
| 16:46 czwartek, 19 lipca 2012 | linkuj Cel mamy taki, aby wystartować, dotrzeć do mety i nie być tymi ostatnimi - więc trzeba trasę zbadać dokładnie aby cel zrealizować nie wpadając w jakąś dziurę na zjeździe, czy też nie błąkać się gdzieś po uliczkach w poszukiwaniu trasy :P

Dzisiaj postanowiliśmy się zapisać - 2 dni przed zakończeniem zapisów, bo chcieliśmy wcześniej sprawdzić czy damy radę to przejechać ;)
Może starczy miejsc, bo w regulaminie max 150 osób, a na stronie już 135 po wcześniejszej aktualizacji.
WuJekG
| 16:17 czwartek, 19 lipca 2012 | linkuj buuuu, PKP,,, buuuu :P
Ostro patentujecie tą trasę. Chyba pojadę ten KMR za Wami na kole ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oncic