avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

Księżycówka, czyli setka nocą

Wtorek, 3 lipca 2012 · dodano: 03.07.2012 | Komentarze 5

Przed 20 w poniedziałek nieco z Darkiem jeżdżę po okolicach, odkrywamy nowe zakamarki w Bobowej, drogi kamieniste kończące się garażami na prywatnych posesjach, itd.
Później wracamy do Polnej, Darek po około 40km kończy jazdę, a ja postanawiam jeszcze coś pokręcić (Darkowi powiedziałem, że dokręcę do 50km, bo nie zostało dużo km).

Księżyc zaczął mocno świecić, jeździło się przyjemnie, więc wyszło nieco więcej km niż te 50.

Najpierw pojechałem na górki w okolicy Janczowej, później tankowanie Pepsi po północy na stacji benzynowej w Stróżach, a następnie proste na Gromnik i tam nieco okrążeń na rondzie - sam tam byłem, więc nikomu nie przeszkadzałem - uczucie jak na karuzeli :)

Następnie powrót tą samą drogą do domu, po 130km kryzys związany ze słabymi zapasami jedzenia (w sensie już brak czegokolwiek poza resztkami Pepsi, nie miałem już ani grosza przy sobie, wszystko zostawiłem wcześniej w Stróżach). W związku z tym końcówka już lekko, w Bobowej rynek zrobiony bez blatu, itd.
W Wilczyskach przypomniałem sobie o bananach w lodówce i ciastkach zbożowych - od razu zaczęło się jechać lepiej, głód ustąpił :)

Wróciłem jakoś po 2:30 we wtorek (dzisiaj), jazdy było prawie 6 godzin, poza tym przerwy na SMSy, sprawdzanie mapki z burzami, oraz oczywiście na przeglądanie BS :)

Ogólnie fajna nocna jazda, ochłoda, taki kontrast do dziennych upałów. Końcówka nudna, po znanych prostych więc nie ma się czemu dziwić. Do tego jeszcze ten głód na koniec, ale i tak plusów było więcej.

Tekst dnia (albo raczej nocy): "O, kolarz zapierdala!" - komentarz jednego z nielicznych przechodniów - taki akcent który przerwał nocną ciszę na chwilę :)

adriano88
| 19:39 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Dość dokładny opis można tam znaleźć, pokrywa się z tym co jest w rzeczywistości. Dobrze się całość sprawuje, o wiele lepsza opcja niż plecak jak dla mnie :)
GarbusWT
| 19:09 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Już wiem jaki bagażnik i torbę, znalazłem Twojego posta na forum szosowym:D
| 18:36 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Przecież najlepsze są jazdy spontaniczne, tak tylko przed siebie:D

A tak poza tematem. Jaki bagażnik masz na sztyce?
adriano88
| 10:19 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Dystans nieplanowany, dlatego tak a nie inaczej przejechany :)
Gość | 10:13 wtorek, 3 lipca 2012 | linkuj Nie lepiej pojechać w konkretne miejsce niż tak kręcić bez celu? :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sobie