avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

W trójkę po okolicy

Piątek, 29 czerwca 2012 · dodano: 29.06.2012 | Komentarze 0

Z Darkiem z Polnej i Marcinem P. ze Stróż.
Stróże - Grybów - Ropa - Wawrzka - Grybów - Stróże
(mapka będzie jak uda mi się ją gdzieś już wgrać)

Na początku w Grybowie lekka gleba, reakcja łańcuchowa (bynajmniej nie o łańcuch dosłownie chodzi) - jechałem na kole za Darkiem, ten z przyczyn od siebie niezależnych nagle zahamował, a ja wybrałem tańszą opcję niż wjechanie w niego, musiałem uciekać na prawo niestety. Zahaczyłem o krawężnik, a reszta to już standard, ale jechaliśmy wolno.
Otarty łokieć, klamkomanetka przesunięta na kierownicy i po raz kolejny nieco poniszczona owijka - tego ostatniego najbardziej szkoda :)

Dalej już jazda w pionie, klamkomanetka nieco przeszkadzała, ale jechało się bardzo dobrze.

I jest 1k km w tym miesiącu - w poprzednim było o 0.4k więcej - myślałem wtedy, że w czerwcu do 2k dobije - a tu słabo... :)