avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

Szukając wiatru w polu

Wtorek, 26 czerwca 2012 · dodano: 26.06.2012 | Komentarze 9

Dziwne było to, że na te 100km nie spotkałem ani jednego kolarza...

Najpierw Staszkówka przez Łużną - wiatr trzymał, nie mogłem się rozpędzić przed podjazdami, ale i tak po raz pierwszy na szczycie Staszkówki miałem średnią powyżej 30km/h.

Później skręcam na Gromnik, wiatr fajnie trzymał, nie było nudno z tymi agresywnymi podmuchami. Jak wroga nie można pokonać, to trzeba go polubić :)
Na prostych licznik pokazywał raz 35km/h, raz 27km/h - rozpędzam się, ściana wiatru i tak cały czas.

W Gromniku wpadam na rondo, nie wiem gdzie by tu skręcić, padło na Zakliczyn bo stamtąd najmocniej wiało.
Minąłem Zakliczyn, na górkach zahaczyłem o Stróże (duplikat), później zawracam przypadkiem na Zakliczyn i tam skręt w kierunku Nowego Sącza i dalej drogą "miliona dziur". Wiatr już osłabł przez okoliczne górki, zrobiło się nudno...

Nad Rożnowem fotka, bateria słaba w telefonie, więc więcej "fotografowania" nie było.

Nad Rożnowem © Adriano88

Za jeziorkiem wpadam po prowiant, nie planowałem tylu kilometrów więc coś pasowało zakupić (tak sobie bez obiadu pojechałem) - ciastka, baton, Pepsi, wygrałem Pepsi - nagrody nie odebrałem, nakrętka czeka aż mnie gdzieś w trasie zacznie suszyć :)

Później to już tylko podjazdy pod Siedlce, na szczycie rewelacyjne widoki z każdej strony (polubiłem to miejsce), trafiam w ślepą uliczkę. Następnie zjazdy i proste na Stróże (te drugie).

Kategoria [ 100-200km ]

adriano88
| 19:20 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Rzadko aparat zabieram, a wszystko mające telefony mają wszystko poza dobrze trzymającą baterią - ja bym tam wolał już tego aparatu nie mieć na rzecz lepszej baterii, bo to zdjęcia zrobić i tak nie można, a co najwyżej "fotkę strzelić" :)
WuJekG
| 17:30 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj Aparatem się robi zdjęcia, a nie wszystko-mającymi telefonami!!! :P
adriano88
| 09:24 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj @bobiko: widziałem już wcześniej. Bateria w moim HTC z włączonym GPS i netem spokojnie wystarcza na przejechanie 150km z zapasem, wczoraj po prostu baterii zwyczajnie nie naładowałem :)

Powerbank sobie zamówię, już o tym myślałem, bo jakieś dłuższe trasy z pewnością pojawią się w najbliższych miesiącach :)
bobiko
| 08:58 środa, 27 czerwca 2012 | linkuj na baterie, polecam powerbank ;-)
| 20:28 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Bluźnisz, synu!!!! :P
adriano88
| 20:23 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Na plecach pół litra wozić to niezbyt wygodnie - gdybym banany wygrał, to bym odebrał bo dobrze w kieszeniach leżą :)
WuJekG
| 20:01 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj A jak zacznie suszyć to co - nakrętkę rzucisz w krzaki i będzie Pepsi?? nie! trzeba od razu wymieniać :P :P :P
adriano88
| 19:21 wtorek, 26 czerwca 2012 | linkuj Bez górek jazda nie była by taka sama :)
Z Krakowa blisko, rower w pociąg i już można cieszyć się widokami :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lisze