avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

Okoliczne górki z widokiem na Tatry i jeziorko

Poniedziałek, 18 czerwca 2012 · dodano: 18.06.2012 | Komentarze 0

Niedzielny poranek, ciepła noc, trzeba gdzieś jechać. Na początek dnia niespodzianka: guma w tylnym kole - wracając dzień wcześniej po meczu musiałem trafić na jakieś szkło, powietrze przez noc uszło, opona przebita. Wymieniam dętkę, wszystko opóźnia się nieco. Wyjazd o 5:11.

Jeździmy z Darkiem po okolicznych górkach, po drogach przeróżnej jakości: od idealnego asfaltu, aż po dziurawe betony, czy też nawet leśne drogi bez trwałej nawierzchni.

O poranku na horyzoncie wyłoniły się Tatry, krystaliczne powietrze, aparat w telefonie nie uchwycił tego dobrze (w sensie ledwo widać tylko Tatry), więc jedynie mogę polecić poranne wypady "pod Tatry" aby popatrzeć na realny śnieg, tak na upały idealnie :)

Zawędrowaliśmy też nad Jezioro Rożnowskie.

Jedna z moich lepszych wypraw - bez znacznego oddalania się, w spacerowym tempie, ale za to z rewelacyjnymi widokami.

Widok na Tatry - mało co jednak widać, to tylko zdjęcie z telefonu - rzeczywiste widoki były znacznie lepsze © Adriano88

Nad urwiskiem - zdjęcie to nie ukazało zupełnie wysokości nad poziomem jeziora © Adriano88