avatar Ten blog rowerowy prowadzi adriano88 z miasteczka Polna / Grybów. Mam przejechane 12394.33 kilometrów w tym 116.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy adriano88.bikestats.pl

MRDP - Muszyna

Środa, 21 sierpnia 2013 · dodano: 24.08.2013 | Komentarze 0

Kolejny wieczór, nieco się wypogodziło więc pojechałem do Gorlic szukać kogoś z MRDP. Tego dnia poszło łatwiej, zaraz za skrzyżowaniem spotkałem Transatlantyka, a za nim jechał Krzysiek Weszczak.

Trochę porozmawialiśmy pod stacją benzynową, a następnie wspólnie pojechaliśmy trasą maratonu. Gdzieś na górkach Transatlantyk nas zgubił i z Krzyśkiem dojechałem do granic Muszyny, gdzie Transatlantyk załatwił nieco wcześniej nocleg.
Od Tylicza do Muszyny w dolinie bardzo mgliście i zimno (ja nie przemokłem kilka godzin wcześniej, ale i tak zimno dawało o sobie znać). Dolina wyglądała rewelacyjnie z tą mgłą, wysokimi ścianami po bokach i księżycem oświetlającym mgłę nad doliną - taki typowo filmowy krajobraz :)

Następnie w stronę Krynicy ruszyłem już sam, zdecydowanie szybciej aby się rozgrzać. W Krynicy zatrzymałem się na chwilę - akurat zrobiłem to niedaleko jakiegoś burdelu, pod którym stała dziwka z różową parasolką - jak to zobaczyłem to się roześmiałem, a jej chyba zrobiło się z tego powodu głupio sądząc po zachowaniu :)
Zadowolony z tego że wywołałem u prostytutki zawstydzenie pojechałem dalej. W domu byłem około 2:30, wcześniej zatrzymując się jeszcze na ciastka w Stróżach.